Hamburger Barjans Ikona nakupovalni vozicek
Barjans
Telefonski kontakt
Nakupovalni voziček
Št. izdelkov v vozičku: 0
Domov » Vračilo izdelka

Vračilo izdelka

Odpoved naročila in odstop od pogodbe

Za odpoved naročila veljajo določila splošnih pogojev in veljavna zakonska določila o vračilu blaga. Za vračilo blaga se uporabljajo določila 43. člena Zakona o varstvu potrošnikov.

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju pisno sporoči na e-naslov narocila@barjans.si, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je bila poštna pošiljka oddana v roku. Ta rok začne teči naslednji dan po dnevu dobave blaga.

Navedeno velja za vse izdelke v naši spletni trgovini, razen za izdelke, ki imajo oznako »Po naročilu« ali izdelke, ki so izdelani personalizirano za stranko – le teh po nakupu ni možno vrniti.

Postopek vračila blaga

V primeru, da je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati prodajalcu v 14 dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Kot odstop od pogodbe se šteje tudi, če potrošnik v 14 dneh po prejemu blaga le-to vrne prodajalcu.

Strošek vračila blaga pri odstopu od pogodbe bremeni potrošnika. Naslov za vračilo blaga ponudniku je BARJANS d.o.o., Pod Hruševco 20, 1360 Vrhnika. Pošiljk z odkupnino ponudnik brez poprejšnjega dogovora ne sprejema. V primeru, da izdelka zaradi njegove narave ni mogoče vrniti po pošti, ga prevzame ponudnik. Strošek takšnega vračila blaga je minimalno 20 eur z vključenim ddv oziroma 5 % vrednosti naročila in bremeni potrošnika.

Postopek vračila kupnine

Spletni trgovec mora potrošniku, ki odstopi od pogodbe, vrniti vsa opravljena plačila. Denar mu mora vrniti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe, razen če v tem času ni prejel blaga, ki ga kupec vrača. V tem primeru se čas vračila kupnine lahko podaljša. Stroški vračila blaga bremenijo potrošnika.

Pritožbe

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Svojo pritožbo lahko pošljete na narocila@barjans.si ali nas pokličete na 080 50 77.

Reklamacije

Za blago, ki je okvarjeno ali ne deluje, vam bomo izdelek popravili, zamenjali, znižali ceno ali vrnili kupnino do 2 leti po prejemu blaga. Polno ali delno vračilo kupnine boste prejeli, kadar izdelka ni mogoče popraviti ali zamenjati ali če se izdelek pokvari v prvih 6 mesecih od prejema. Garancije ne morete uveljavljati v primeru fizične poškodbe, obrabe zaradi uporabe ali napak, ki nastanejo zaradi napačne, neustrezne in malomarne uporabe. O napaki nas morate obvestiti v 2 mesecih po tem, ko ste jo opazili, sicer vaš zahtevek za reklamacijo ne bo sprejet. O nedelovanju nas pisno obvestite preko e-naslova narocila@barjans.si. Odgovorili vam bomo v zakonsko določenem roku 8 dni.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Podjetje Barjans d.o.o. v skladu s tretjim odstavkom 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) potrošnike obvešča, da ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z ZIsRPS.

V primeru sporov, ki se jih ne da rešiti po drugi poti, je pristojno sodišče v Ljubljani.

Na spletni strani uporabljamo piškotke, s pomočjo katerih izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in zagotavljamo kakovost vsebin. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov.
Več o piškotkih...