Hamburger Logo barjans tradicija png Telefonski kontakt Ikona nakupovalni vozicek
Logo barjans tradicija png
Telefonski kontakt
Ikona seznam zeleja Ikona noj racun
Ikona nakupovalni vozicek Nakupovalni voziček
Št. izdelkov v vozičku: 0
Domov » Postopek e-nakupa

Postopek e-nakupa

 

Kazalo

1. Postopek nakupa izdelka

         1.1 Ogled in izbira izdelka

         1.2 Pregled nakupovalnega vozička

         1.3 Zaključevanje in oddaja naročila

2. Registracija in uporaba uporabniških računov

         2.1 Uporabniški račun za fizične osebe ali podjetja brez pogodbe o sodelovanju / odloga plačila

         2.2 B2B uporabniški račun za poslovne partnerje s pogodbo o sodelovanju / odlogom plačila

3. Pogosta vprašanja in odgovori

 

 

1.  Postopek nakupa izdelka

 

1.1. Ogled in izbira izdelka

V spletni trgovini poiščete želeni izdelek. S klikom nanj odprete predstavitveno stran, na kateri si lahko ogledate ceno, zalogo, pakiranje in vse ostalo v zvezi z izbranim izdelkom: opis, slikovno gradivo in druge informacije. Dokumentacija izdelka (varnostni in tehnični list) je vidna samo prijavljenim uporabnikom.

Izdelek

 

Šifra izdelka (1) je podatek, ki vam lahko pride prav, ko v komunikaciji z nami poizvedujete o točno določenem izdelku.

Podatek o zalogi (2) vam pove, ali je izdelek že pri nas v skladišču, ali pa je dobavljiv po naročilu.

Podatek o pakiranju (3) opisuje prodajno enoto izdelka, za katero velja navedena cena (npr. kos, paket). V oklepaju je še podatek o industrijskem pakiranju, uporaben predvsem pri naročanju večjih količin izdelka. Število kosov izdelka, ki ga naročate, lahko npr. prilagodite tako, da prejmete cel karton, pakiran pri proizvajalcu.

Če ima izdelek več variacij (4), npr. 1 L in 5 L pakiranje, lahko tu izberete tisto, ki vam najbolj ustreza.

Ob vsakem izdelku so tudi povezave do splošnih informacij o dostavi, plačilu in pogojih vračila.

Za nakup izberete željeno količino za naročilo (5) in kliknete gumb »dodaj v voziček« (6).

Če želite izdelek označiti kot zanimiv, vendar ga zaenkrat niste pripravljeni kupiti, ga lahko s klikom na ikono v obliki srca (7) dodate v svoj seznam želja. Tam bo izdelek shranjen, da si ga lahko ogledate ali ga kupite pozneje.

 

 

1.2. Pregled nakupovalnega vozička

Prikazal se vam bo nakupovalni voziček z izbiro, ali želite nadaljevati z nakupovanjem (1), ali pa bi radi nadaljevali na blagajno (2) in zaključili nakup.

Pred tem lahko še enkrat prilagodite število kosov (3) izdelka, ki jih želite naročiti. Poleg zneska za plačilo izpis blagajne B2B uporabnikom prikazuje tudi število pridobljenih točk zvestobe (4).

Nakupovalni-vozicek

 

 

1.3. Zaključevanje in oddaja naročila

V naslednjem koraku boste naročilo zaključili in oddali.

zakljucevanje narocila

 

Najprej izpolnite obrazec (1) s svojimi podatki. Če ste ob opravljanju nakupa že registriran uporabnik naše spletne trgovine, vam podatkov ni treba vsakič znova vpisovati – vnešeni bodo avtomatsko, le prijavljeni morate biti v svoj uporabniški račun.

V primeru, da ste do te točke prišli brez prijave, se lahko za avtomatski vnos kontaktnih podatkov prijavite zdaj s klikom na gumb »prijava« (za fizične osebe) ali »prijava B2B« (za poslovne partnerje) (2).

Pri izbiri načina dostave (3) upoštevajte, da se pri naročilih do skupne vrednosti 60 € zaračunajo stroški dostave v višini 5,50 €, za naročila večje vrednosti pa je dostava brezplačna. V vsakem primeru imate možnost, da naročene izdelke prevzamete pri nas na Vrhniki – v tem primeru označite izbiro »lastni prevzem«.

Plačilo (4) lahko izvedete s kartico, z običajnim bančnim nakazilom ali po povzetju. Pri izboru plačila s kartico vas bo spletna stran po oddaji naročila preusmerila na ustrezen spletni obrazec. Pri izboru direktnega nakazila na TRR boste po oddaji naročila prejeli elektrosko sporočilo z vsemi potrebnimi podatki za izvedbo plačila. Če ste izbrali plačilo po povzetju, boste blago plačali dostavljalcu oz. v primeru lastnega prevzem pri nas na sedežu podjetja na Vrhniki.

V okence na dnu strani (5) lahko vpišete morebitne opombe ali komentarje, ki bi nam jih radi sporočili.

Če imate kupon za popust, ga vnesete v predvideno polje (6) in kliknite »aktiviraj«. Ob koncu le še odkljukate zahtevani polji o sprejemanju splošnih pogojev poslovanja in strinjanju z uporabo osebnih podatkov (7) in vaše naročilo je pripravljeno za oddajo.

Naročilo zaključite in oddate s klikom na gumb »Oddaj naročilo« (8).

 

2.  Registracija in uporaba uporabniških računov

 

Čeprav lahko spletno naročilo v naši trgovini oddate tudi kot gost, je uporabniška izkušnja dosti boljša za registrirane uporabnike. Z enostavno registracijo lahko ustvarite račun, ki vam bo omogočil preprostejše naročanje in dodatne funkcije. Razlikujemo dve vrsti uporabniških računov:

Uporabniški račun za fizične osebe ali podjetja brez pogodbe o sodelovanju / odloga plačila – fizične osebe, podjetja, ustanove:

To je osnovna oblika uporabniškega računa, v prvi vrsti namenjena fizičnim osebam. Račun vam omogoča pregled nad preteklimi naročili, vpogled v varnostne in tehnične liste izdelkov ter hitrejše naročanje s predizpolnjenimi obrazci. Takšen račun lahko samostojno ustvarite tudi za vaše podjetje, brez posebnih dogovorov o sodelovanju in čakanja na našo potrditev.

B2B uporabniški račun za poslovne partnerje podjetja in ustanove s pogodbo o sodelovanju oz. odlogom plačila:

B2B partnerstvo vam poleg osnovnih funkcionalnosti omogoča posebne pogodbeno določene cene, zbiranje točk zvestobe, brezplačne analize stanja na področju čistoče, svetovanje in optimizacijo vaših delovnih postopkov. Za odpiranje B2B računa se morate dogovoriti z enim izmed naših komercialistov.

 

V nadaljevanju predstavljamo podrobnosti o ustvarjanju in uporabi vsake izmed vrst uporabniškega računa.

 

 

 

2.1. Uporabniški račun za fizične osebe ali podjetja brez pogodbe o sodelovanju / odloga plačila

Za ustvarjanje uporabniškega računa kliknite na povezavo »registracija« v zgornjem desnem kotu strani.registracija

 

S tem boste odprli preprost spletni obrazec, v katerega vnesete svoje osebne podatke: ime, priimek in naslov. Če želite račun ustvariti za podjetje ali ustanovo, izpolnite še polji z nazivom in davčno številko ter s kljukico označite, ali ste zavezanec za DDV.

Posebej določite tudi svoje podatke za dostop, s katerimi se boste prijavljali v našo spletno trgovino.

Email naslov boste na naši spletni strani uporabljali kot uporabniško ime, hkrati pa bo to naslov računa, prek katerega bomo komunicirali z vami v zvezi z oddanimi naročili, pozabljenimi gesli in morebitnimi drugimi opozorili.

Pri izbiri gesla bodite pozorni na to, da bo to unikatno in hkrati takšno, da si ga boste čim lažje zapomnili. Da bi bil vaš račun kar se da varen pred potencialnimi vdori in zlorabami, priporočamo izvirno kombinacijo črk, številk in znakov. Nikar ne uporabite npr. svojega imena ali številčnih kombinacij, kot so 1234 ali 0000.

S klikom na gumb »ustvari račun« bo vaš uporabniški račun ustvarjen. Istočasno boste v svoj nabiralnik elektronske pošte prejeli aktivacijsko sporočilo, v katerem boste našli povezavo za aktivacijo računa. Po kliku na povezavo v sporočilu bo vaš novoustvarjeni račun tudi aktiviran in pripravljen za uporabo.

 

 

Vedno, ko boste na naši spletni strani prijavljeni, boste lahko v najvišji vrstici (1) videli svoj email naslov ter povezave do preteklih naročil in odjave iz spletne trgovine. Vrstico nižje, desno od iskalnika (2), lahko dostopate do svojega seznama želja, podatkov uporabniškega računa in aktualne vsebine nakupovalnega vozička.

 

 

b2c-vrstica

Moj račun: vsi podatki vašega uporabnega računa. Tu lahko tudi zahtevate spremembo gesla ali spremembo drugih podatkov, ki jih vnesete v poseben obrazec.

Seznam želja: pregled izdelkov, ki ste jih označili kot zanimive, vendar jih še niste dodali v naročilo.

Nakupovalni voziček: izdelki, ki jih imate trenutno v vozičku in čakajo na oddajo naročila.

 

2.2. B2B uporabniški račun za poslovne partnerje s pogodbo o sodelovanju / odlogom plačila

Za status B2B partnerja se morate dogovoriti z našim komercialistom, odgovornim za vaše geografsko področje in področje opravljanja dejavnosti. Partnerstvo vam omogoča posebne pogodbeno določene cene, zbiranje točk zvestobe, brezplačne analize stanja na področju čistoče, svetovanje in optimizacijo vaših delovnih postopkov.

Za sklenitev partnerstva nas lahko pokličete na brezplačno številko 080 50 77, nam pišete na elektronski naslov barjans@barjans.si ali izpolnite obrazec na naslovu www.barjans.si/strani/postanite-b2b-partner
Naš komercialist bo stopil v stik z vami, se posvetoval o vaših potrebah in vam pripravil ustrezno ponudbo, mi pa vam bomo nato uredili B2B uporabniški račun.

Ko bo vaš B2B status potrjen, se v spletno trgovino prijavite s klikom na ikono »Moj račun«, »B2B« ali povezavo »Prijava« v nogi spletne strani.

Po prijavi boste na vrhu spletne strani opazili obvestilo o prijavi ter morebitna posebna obvestila (npr. opozorilo o odprtih terjatvah). Pod obvestili bodo v zgornji vrstici poleg oznake B2B in vašega prijavnega elektronskega naslove zvrščene vse povezave vašega uporabniškega računa:

 

b2b-vrstica

 

Naročila: Pregled vseh dosedanjih naročil s podatki o statusu (realizaciji) naročila, datumom oddaje, uporabnikom, ki je naročilo oddal in skupnim zneskom naročila.

Moj cenik: Pregled vseh artiklov, za katere imate s pogodbo določene posebne cene. Od tu lahko dostopate do strani vsakega posameznega artikla v spletni trgovini, lahko pa kar tu – v svojem ceniku – vnesete željene količine in dodate izdelke v nakupovalni voziček.

Uporabniki: Pregled vseh uporabnikov, povezanih z vašim uporabniškim računom. Nova spletna stran omogoča več ravni uporabniških računov glede na potrebe vaše organizacije. Tako lahko kot administrator urejate podrejene račune uporabnikov – ti lahko oblikujejo naročila, ki jih morate pred oddajo potrditi.

Seznam želja: Izdelki, ki ste jih med brskanjem po naši trgovini označili z ikono v obliki srca, se zbirajo v vašem seznamu želja. Ko odprete svoj seznam želja, nam lahko za te izdelke oddate povpraševanje.

Moj račun: Vsi podatki vašega uporabnega računa so zbrani v razdelku Moj profil. Tu lahko tudi zahtevate spremembo gesla ali spremembo drugih podatkov, ki jih vnesete v poseben obrazec. Med podatki je zabeleženo tudi vaše število zbranih točk zvestobe. Pravila in pogoje sistema zbiranja točk si lahko ogledate na povezavi Točke zvestobe v nogi spletne strani.

Terjatve: Tu si lahko ogledate zapadle obveznosti, ki jih morate poravnati.

Odjava: Na tej povezavi se odjavite iz spletne trgovine.

 

3.  Pogosta vprašanja in odgovori

1. Nikakor se ne uspem prijaviti v svoj uporabniški račun, ne glede na to, ali geslo natipkam ali od nekje skopiram. Kaj je narobe?

Pri tipkanju gesla morate biti pozorni na velike in male črke. Včasih se zgodi, da ponesreči pritisnimo tipko Caps Lock in tipkamo z velikimi črkami. Prav tako lahko pride do napake pri kopiranju gesla, saj se zgodi, da ob geslu skopiramo kakšno črko premalo ali kakšen odvečen presledek na začetku ali koncu gesla. Paziti pa je seveda treba tudi na pravilen vnos uporabniškega imena, t. j. elektronskega naslova, ki ga uporabljate v svojem uporabniškem računu. Če prijava kljub pozornemu vnašanju po več poskusih ne uspe, imate možnost, da si s klikom na "pozabljeno geslo" nastavite novo geslo.

 

 

 

 

Na spletni strani uporabljamo piškotke, s pomočjo katerih izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in zagotavljamo kakovost vsebin. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov.
Več o piškotkih...