Hamburger Logo barjans tradicija png Telefonski kontakt Ikona nakupovalni vozicek
Logo barjans tradicija png
Telefonski kontakt
Ikona seznam zeleja Ikona noj racun
Ikona nakupovalni vozicek Nakupovalni voziček
Št. izdelkov v vozičku: 0
Domov » Dostava

Dostava

Kdaj bom prejel-a naročeno blago?

Naročeno blago boste prejeli v najkrajšem možnem času po oddaji naročila (predvidoma tri delovne dni po oddaji naročila, razen če so v košarici izdelki, ki so označeni z oznako »Po naročilu« – v tem primeru se čas dostave podaljša). Naročeno blago se vroča naslovniku osebno na naslovu, ki ga je kupec izbral kot kraj prevzema. Če to ni mogoče, se naročeno pošiljko vroči enemu od odraslih članov gospodinjstva ali osebi, pooblaščeni za prevzem pošiljk. Če le-to ni mogoče, pusti dostavljavec v hišnem predalčku obvestilo, v katerem navede mesto prevzema in rok, v katerem lahko naslovnik pošiljko prevzame. Če naslovnik ne prevzame naročenega blaga v roku, določenem v obvestilu, se pošiljka vrne pošiljatelju. V podjetju Barjans d.o.o. se zavedamo pomena točnosti dostave blaga, vendar za navedene dostavne roke ne moremo jamčiti v primeru višje sile.

Dostava

Naročila oddana do 11.00 ure, bomo odpremili isti delovni dan, sicer pa naslednji delovni dan. Če izdelka ni na zalogi, bo kupec moral počakati na dostavo. Možnosti so naslednje:
• če je ob naročilu pri izdelku pisalo, da ni na zalogi, to pomeni da ga trenutno nimamo na zalogi v centralnem skladišču. Izdelek vam bomo izdobavili takoj ko spet prispe v naše skladišče. V kolikor vam ga ne bomo mogli izdobaviti v doglednem času, vas bomo o tem obvestili in stornirali naročilo.
• če je ob naročilu pri izdelku pisalo, da je izdelek po naročilu, to pomeni, da izdelka ne držimo v redni zalogi, ga pa lahko posebej naročimo za vas, zato bo izdobava takega artikla trajala nekoliko dlje (predvidoma 1-5 tednov). Izdobavili vam ga bomo takoj, ko prispe v naše skladišče.
• če boste naročili več izdelkov in bo potrebno na nekatere čakati dlje, vas bomo vprašali, ali vam lahko naročilo delno izdobavimo, ali boste raje počakali, da bodo vsi izdelki na zalogi.

Pogoji dostave

Dostavo blaga naročenega ali kupljenega v spletni trgovini, vključno z vso spremljajočo dokumentacijo, vam bo dostavila ena izmed dostavnih služb: Pošta Slovenije, GLS ali naša lastna dostavna služba.

Kakšni so stroški dostave blaga?

• dostava Pošta Slovenije, GLS ali naša lastna dostavna služba: 7,50 EUR z DDV, če je nakup manjši od zneska 80 € z DDV. Strošek dostave, ki ga plača kupec, se zaračuna ob nakupu. V primeru, da je nakup večji od zneska 80 € z DDV, je dostava brezplačna.
• osebni prevzem: Pri osebnem prevzemu potrebujete osebni dokument, pri tem vam ne zaračunamo stroškov dostave.

Ali lahko pošljem izdelek tudi na drug naslov ali kot darilo?

Da. Izdelke lahko pošljete na katerikoli naslov znotraj ozemlja Republike Slovenije. V kolikor želite, da je prejemnik izbranih izdelkov ali storitev druga oseba kot naročnik oziroma plačnik naročila, potrdite tipko "Pošlji na drug naslov" in v obrazec vnesite zahtevane podatke za naslov prejemnika. V primeru, da ste kupili izdelek kot darilo, tej pošiljki ne bomo priložili računa in prejemniku ne bo potrebno nič plačati, račun pa bomo poslali na naslov naročnika.

Splošni pogoji za dostavo blaga

V primeru dostave s strani Pošte Slovenije, dostavne službe GLS ali naše lastne dostavne službe je naslovnik dolžan prevzeti blago od dostavljavca na naslovu, kot ga je sam izbral v postopku nakupa, pod pogoji, ki jih določa Pošta Slovenije ali dostavna služba GLS ali naša lastna dostavna služba. Ob prevzemu blaga je kupec dolžan preveriti količino in kakovost kupljenega blaga. V primeru, da je kupcu blago dostavljeno v neprimerni količini ali kakovosti se podjetje Barjans d.o.o. zavezuje, da bo kupcu na lastne stroške dostavila blago v taki količini in kakovosti, da bo le-ta ustrezala naročilu, razen v primeru, da bo dostava blaga postala nemogoča. V takih primerih se uporabljajo vsa določila splošnih pogojev, ki govorijo o povračilu plačane kupnine in plačanih stroškov dostave ob nezmožnosti dostave blaga. Kupec v postopku izvedbe naročila blaga izbere tudi način dostave blaga. Podjetje Barjans d.o.o. si pridržuje pravico, da za določene ali vse izdelke ne ponudi vseh možnih načinov dostave. Prav tako si podjetje Barjans d.o.o. pridržuje vse pravice do kakršnihkoli sprememb, delnih ali v celoti, kateregakoli načina dostave blaga brez posebne najave. Vsa določila splošnih pogojev v zvezi z dostavo blaga na dom, se presoja v okviru določil 42. člena Zakona o varstvu potrošnikov. Kupcu bo blago dostavljeno v dogovorjenem roku in na dogovorjen način. V primeru, da naročenega blaga ni na zalogi, bo blago v dogovoru s kupcem dostavljeno takoj, ko bo naročeno blago mogoče dobaviti. Kljub temu si podjetje Barjans d.o.o. pridržuje pravico, da zaradi upravičenih razlogov, na katere podjetje Barjans d.o.o. ne more vplivati, kupcu blago dostavi kasneje ali na drugačen način, pri čemer pa se podjetje Barjans d.o.o. zavezuje, da s tem kupcu ne bo povzročila dodatnih stroškov, ki bi nastali zaradi morebitne dostave blaga na načine, ki so cenovno dražji od naročenega načina dostave, razen kadar so drugačni načini dostave blaga izvedeni na izrecno zahtevo kupca. Taka dostava blaga se opravi le v soglasju s kupcem, v nasprotnem primeru se uporabljajo vsa določila splošnih pogojev, ki govorijo o povračilu plačane kupnine in plačanih stroškov dostave ob nezmožnosti dostave blaga. Kupec se izrecno zavezuje, da se, zaradi kasnejše dostave blaga ali drugačnega načina dostave blaga, odpoveduje drugim načinom za povračilo nastalih stroškov, plačane kupnine in plačanih stroškov dostave blaga, kot so na primer odškodninski zahtevki v obliki civilnih tožb in podobno, obdrži pa vse ostale minimalne pravice v skladu z določili 23. in 24. člena Zakona o varstvu potrošnikov. V primeru, da kupcu blaga sploh ne bo mogoče dostaviti, zaradi razlogov, na katere podjetje Barjans d.o.o. sama ne more vplivati (blaga se ne da več kupiti, blagu je potekel rok trajanja, blago ni več v proizvodnji, razprodane zaloge in podobno), ima kupec pravico zahtevati vračilo že plačane kupnine in že plačanih stroškov dostave blaga. Razen zahteve po vračilu plačane kupnine in zahteve po vračilu plačanih stroškov dostave blaga, se kupec izrecno in brez omejitev odpoveduje drugim načinom povračila nastalih stroškov, plačane kupnine in plačanih stroškov dostave blaga, kot so na primer odškodninski zahtevki v obliki civilnih tožb in podobno, obdrži pa vse ostale minimalne pravice v skladu z določili 23., 24. in 41. člena Zakona o varstvu potrošnikov. V primeru dvoma se šteje, da se pri dostavi blaga uporablja veljavna zakonodaja na ozemlju Republike Slovenije, predvsem Obligacijski zakonik in Zakon o varstvu potrošnikov, in to za vse primere. Obveznost prodajalca je, da izpolni svoje obveznosti iz pogodbe, obveznost mora biti izvršena najkasneje v 30 dneh od dneva naročila, razen če se stranki ne dogovorita drugače, oziroma če je na spletni strani izrecno omenjeno, da bo kupljeno blago dobavljeno v roku določenega števila dni.

Na spletni strani uporabljamo piškotke, s pomočjo katerih izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in zagotavljamo kakovost vsebin. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov.
Več o piškotkih...