Na spletni strani uporabljamo piškotke, s pomočjo katerih izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in zagotavljamo kakovost vsebin. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov.
Več o piškotkih...
V redu

Storitve

Storitve - Standard obvladovanja čistoče
Storitve - Standard obvladovanja čistoče
Storitve - Standard obvladovanja čistoče
Storitve - Standard obvladovanja čistoče
Storitve - Standard obvladovanja čistoče
Storitve - Standard obvladovanja čistoče

Standard obvladovanja čistoče

NAMEN

V podjetju Barjans d.o.o. smo v 20-ih letih delovanja iz potreb na trgu ugotovili, da procesi zagotavljanja čistoče, higiene in varnosti uporabnikov v objektih zahtevajo zelo strokoven pristop. Začeli smo razvijati sisteme obvladovanja čistoče. Zasledovali smo cilj ustvarjati take sisteme, ki zagotavljajo konstanten nivo čistoče, higiene in varnosti uporabnikov v objektih. Razvili smo Standard obvladovanja čistoče, ki predstavlja edinstven pristop do problemov zagotavljanja čistoče in higiene na slovenskem tržišču.

Namen Standarda obvladovanja čistoče je vzpostavljanje sistemov čiščenja v objektih z večjo kapaciteto ljudi. Procesi in tehnologija čiščenja v takih objektih se razlikuje od navadnega gospodinjskega čiščenja. Izhajamo iz dejstva, da je potrebno postopke čiščenja in kontrole nad izvajalci čiščenja podrobno opredeliti in standardizirati, če želimo doseči cilj, to pa je konstanten visok nivo čistoče in higiene v objektu. Čistilke tako vedo in znajo čistiti, vodstvo pa ima vzpostavljen ciljni nadzor. V razvoju smo tako postali križišče številnih strokovnih informacij in znanj na eni strani ter problemov in potreb strank na drugi strani.

 

SESTAVA

Koncept se je skozi leta spreminjal in dopolnjeval v skladu s spremembami sanitarnih smernic in izkušenj na področju čistoče in higiene. Izhajamo iz nevidnega konflikta interesov med izvajalci čiščenja v neki ustanovi in vodstvom take ustanove. Cilj vodstva je visok nivo čistoče in higiene v objektu, cilj izvajalcev čiščenja pa je čim lažje in čim hitreje opraviti svoje delo. Ta konflikt navadno pripelje do ne konstantnega in ne dovolj visokega nivoja higiene v ustanovi. Pri oblikovanju standarda se vedno upošteva želje in probleme naročnika ter izkušnje čistilk, ki jih s pomočjo strokovnjakov v podjetju Barjans spremenimo v celovite rešitve.

Sestava Standarda obvladovanja čistoče:

  1. Začetna presoja in predlog izboljšav.
  2. Organizacija dela.
  3. Načrti in tehnologija čiščenja.
  4. Uvajanje sistema.
  5. Vzpostavitev sistema nadzora:
    1. notranji nadzor
    2. zunanji nadzor.
  6. Ekonomika.
 

PREDNOSTI

Kakšne prednosti prinaša Standard obvladovanja čistoče (SOČ)?

  • Visok in konstanten nivo čistoče.
  • Prihranek pri delovni sili.
  • Prihranek pri čistilih.
  • Prihranek zaradi daljše življenjske dobe materialov.
  • Standard objektne čistoče je projektiran na podlagi obstoječih tlorisov objekta, kar pomeni, da je problem čiščenja rešen enkrat za vselej, dokler objekt obstaja z istimi tlorisi.
  • Standard objektne čistoče je podlaga za pripravo razpisov.
  • Standard objektne čistoče omogoča dolgoročno odpravo konflikta interesov med izvajalci čiščenja in vodstvom ustanove.
  • Predstavlja učinkovito orodje za postavitev zahtev čistilnemu servisu in nadzor njegove učinkovitosti.
  • Standard obvladovanja čistoče je podlaga za ISO standard, ki v svoji popolni izvedbi zahteva tudi vzpostavljen sistem zagotavljanja čistoče.
 

PODROČJA UPORABE

Standard pridobi široko uporabnost v številnih ustanovah in institucijah:

  • zdravstvene ustanove (bolnišnice, zdravstveni domovi, zdravstvene ordinacije, lekarne):
    omogoča visok in konstanten nivo čistoče in higiene, ki se zakonsko zahteva v takih ustanovah, ohranjanje vrednosti materialov, racionalizacija čiščenja;
  • socialno varstvene ustanove (domovi starejših občanov);
  • javne ustanove (ministrstva, občine, zavodi, upravne enote):
    omogoča racionalizacijo čiščenja, ugled institucije pri strankah in partnerjih, osnova za pripravo javnih razpisov, ohranjanje vrednosti materialov;
  • izobraževalne ustanove (šole, vrtci, srednješolski centri, fakultete, univerze):
    omogoča varno bivanje otrok, zagotavlja ohranjanje vrednosti materialov, podlaga za pripravo razpisov, racionalizacijo čiščenja;
  • turizem, gostinstvo (gostilne, restavracije, hoteli):
    omogoča visok nivo čistoče, ki ga v takih objektih stranke zahtevajo, ohranja vrednost materialov, racionalizacijo čiščenja;
  • poslovni sistemi:
    zagotavljanje zadovoljstva uporabnikov objektov in ugleda pri strankah in poslovnih partnerjih, ohranjanje vrednosti materialov, racionalizacijo čiščenja;
  • industrija (proizvodnji obrati, obrtne delavnice):
    zagotavljanje varnosti zaposlenih in ugleda podjetja tudi v proizvodnih obratih, ohranjanje vrednosti materialov, racionalizacijo čiščenja;
  • čistilni servisi:
    omogoča preglednost in kakovost čiščenja, zadovoljstvo strank za katere čistilni servis čisti, lažje in hitrejše opravljanje dela, kredibilnost čistilnega servisa;
  • kulturne ustanove (muzeji, galerije, gledališča, opera):
    zagotavljanje zadovoljstva uporabnikov objektov in ugleda pri strankah in poslovnih partnerjih, ohranjanje vrednosti materialov.