Na spletni strani uporabljamo piškotke, s pomočjo katerih izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in zagotavljamo kakovost vsebin. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov.
Več o piškotkih...
V redu

Nazaj na seznam novic

Urejenost sanitarij je ključna pri ugledu restavracije

Datum objave: 08.11.2012

Po raziskavi, ki so jo naredili v Angliji, je približno 75% ljudi mnenja, da so toaletni prostori obiskanih hotelov in restavracij umazani. Največ nezadovoljstva med uporabniki povzročajo neprijetne vonjave in pomanjkanje mila. Kar 87% vprašanih pa verjame, da nečiste sanitarije pustijo splošen negativen vtis o objektu. V tej študiji je bilo zajetih več kot 8000 ljudi.

"Sanitarije niso vedno glavna skrb v hotelih in restavracijah, kar je škoda, saj imajo stranišča pomemben vpliv na celovito izkušnjo gosta," je dejal Julie Ray, produktni vodja pri proizvajalcu sanitarnih potrošnih materialov Tork. "V bistvu naša raziskava kaže, da se malo večja naložba v urejenost sanitarnih prostorov povrne v smislu bolj zadovoljnih gostov, ki se radi vračajo."

Anketirance so vprašali tudi, katere tri izdelke ali rešitve bi izpostavili kot ključnega pomena za zagotavljanje higienskega občutka v sanitarijah. Na prvem mestu so izpostavili toaletni papir, sledilo mu je milo, nato pa papirnate brisače ter dezinfekcija rok, na koncu pa sušilci rok.

Večina ljudi je bilo mnenja, da so papirnate brisače bolj pomembne kot sušilci rok za zagotavljanje popolne higiene.

Skupno 77 odstotkov britanskih anketirancev je dejalo, da se raje vzdržijo obiska umazanih sanitarij v hotelu ali restavraciji. Ko so jih prosili, naj navedejo tri vodilne dejavnike, zaradi katerih se jim zdijo toaletni prostori umazani, so na prvo mesto postavili umazano stranišče. 64 odstotkov je izpostavilo problem pomanjkanja toaletnega papirja, medtem ko je 46 odstotkov izjavilo, da neprijeten vonj pusti vtis umazanih sanitarij.

Vir: http://www.tork.co.uk