Na spletni strani uporabljamo piškotke, s pomočjo katerih izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in zagotavljamo kakovost vsebin. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov.
Več o piškotkih...
V redu

Nazaj na seznam novic

Razočarane stranke

Datum objave: 29.05.2014

Podjetje P&G je izvedlo anketo med 2000 ljudmi v Evropi, ki kaže, da so stranke gostincev v 93% razočarane nad čistočo in higieno v prostorih. Zakaj se to dogaja?

Pričakovanja ljudi, ki obiskujejo gostinske obrate, hotele, motele, bare in restavracije, so zelo visoka. V večini primerov (90%) pričakujejo, da gostinci čistijo in dezinficirajo površine in prostore vsakodnevno oz. bolj pogosto, kot to delajo sedaj. Raziskava prav tako kaže, da pričakujejo zelo visoke standarde čistoče, ko obedujejo zunaj. Nezaupanje restavracijam pokaže tudi dejstvo, da več kot 40% ljudi priznava, da sami obrišejo pribor in krožnike, preden začnejo jesti oz.piti. Petina ljudi iz raziskave pa je potrdila, da vzame svojo posteljnino in brisače, ko prespijo v hotelih, motelih in ostalih prenočiščih.

Dnevna rutina čiščenja v gostinskih obratih je nujna že zaradi splošnega vtisa, saj kot vidimo iz raziskave, so pričakovanja strank velika. Občasna dezinfekcija pa je potrebna v boju s salmonelo in E.coli bakterijami. 

Za vzpostavitev sistema čiščenja in HACCP sistema, ki bi bil enostaven, dosleden in nadzorovan, kontaktirajte naš sanitarni inženiring, ki ga sestavljajo diplomirana sanitarna inženirka in strokovni sodelavci.