Na spletni strani uporabljamo piškotke, s pomočjo katerih izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in zagotavljamo kakovost vsebin. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov.
Več o piškotkih...
V redu

Nazaj na seznam novic

5 preprostih nasvetov v sezoni gripe in prehlada

Datum objave: 05.11.2017

Ko v spletni iskalnik Google vtipkate ključne besede »bolniška odsotnost« naletite na naslove kot so: »Kaj storiti, ko zbolite in koliko nadomestila dobite?«, »Bolniška odsotnost: Lani izgubljenih 10.378.095 delovnih dni«, »Naj vas bolniška odsotnost ne udari po žepu,« in podobno.
Verjetno se zavedate problematike, ki jo odsotnost (so)delavca povzroči. Poiskati morate nadomestnega ali pa vi nadomeščati manjkajočega – kar za vas predstavlja večjo obremenitev ali pa celo podaljšanje delovnega časa.

PROMOCIJA ZDRAVE KULTURE NA DELOVNEM MESTU

Nedavna študija je pokazala, da se virus, podoben gripi, v 4 urah razširi na več kot 50 % površin in zaposlenih v pisarni. Izgubljeni delovni dnevi vodijo v zmanjšanje produktivnosti in škodujejo podjetju na več načinov.
Mnogo ljudi se, ko se zbudi s simptomi podobnimi gripi, še vedno odpravi na delo. V kanadski raziskavi je kar 64 % anketirancev priznalo, da gredo kljub bolezni v službo, otroci pa v šolo. Pozabljajo pa, da viruse in bakterije prenašajo dalje. Kar 80 % skupnih okužb (vključno z gripo) se prenaša preko kontaminiranih rok, zato ni odveč, da ponovno opomnimo na pomen higiene rok.

Navajamo 5 preprostih nasvetov, kaj še lahko storite, da se izognete gripi in prehladom.

1. Obnovite znanje, kako pravilno umivati roke.
Letos bodite pobudniki vi. Spodbudite sebe, vaše sodelavce in druge k pravilnemu umivanju rok. Roke si umivajte vsaj 20 sekund (dvakrat zapojte refren znane pesmi), podrgnite vse predele roke, vključno predele pod nohti, med prsti in na hrbtišču roke. Roke nato splaknite s toplo vodo in jih popolnoma osušite s čisto brisačko za enkratno uporabo.

V pomoč lahko zraven umivalnika nalepite navodila za pravilno umivanje rok, najdete ga TUKAJ.

2. Za odpiranje vrat uporabite papirnato brisačko.
Po tem, ko ste umili roke, je zadnja stvar, ki si jo lahko želite, da primete umazano kljuko ali stikalo za luč in si roke ponovno kontaminirate. Za dotik pogosto dotaknjenih površin uporabite papirnato brisačko in si zagotovite, da roke ostanejo čiste tudi po tem, ko ste si jih umili.

3. Dezinfekcijo za roke postavite na priročno mesto.
Dezinfekcija za roke, postavljena na delovno mizo, v jedilnici ali blizu izhoda oziroma vhoda v pisarno, spodbudi zaposlene k njeni uporabi, posebno takrat, ko voda in milo nista pri roki.

Dezinfekcija za roke

4. Naredite uporabne opomnike.
Nalepite opomnike – fizične ali digitalne na vaš računalnik, ki vas bodo opominjali na umivanje rok večkrat na dan.

5. Dezinficirajte vaš delovni prostor.
Ali ste vedeli, da večina delovnih prostorov vsebuje na stotine več bakterij kot deska na WC školjki? Četudi je pisarna redno čiščena, vam še vedno svetujemo, da z uporabo dezinfekcijske krpice očistite miško, tipkovnico, kemične svinčnike in mizo. Dovolj je že en prehlajen sodelavec, ki kihne v vaši bližini in kontaminira vaš delovni prostor.

ZDRAVE ROKE - ZDRAVO LETO

Tako kot se virusi in bakterije hitro širijo na delovnem mestu, enako se lahko prenesejo tudi v vaš dom. Da zaščitite vašo družino pred gripo in prehladom, zagotovite ustrezno higieno rok tudi doma z vsakdanjimi rutinami kot so umivanje rok pred obroki, po dotikanju živali, po igranju zunaj ali jemanju stvari iz koša za smeti.

Vsako leto prehlad in gripa močno vplivata na delovno okolje, šole in domove. Zato to leto prevzemite pobudo, uporabljajte nasvete za higieno rok da se zaščitite pred okužbami. Navsezadnje, zdrave roke vodijo v zdravo, bolj produktivno leto za vse nas.